سلطان غم ها :: وب سایت طـلایی

وب سایت طـلایی

عاشقانه ترین و سالم چت روم

وب سایت طـلایی

عاشقانه ترین و سالم چت روم

سلام ممنونم از حسن انتخابتون

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

آخرین نظرات
  • ۴ دی ۹۴، ۱۶:۱۵ - فندق
    عالی
نویسندگان
دوشنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۲، ۰۱:۱۱ ب.ظ

سلطان غم ها


کاش می دانستی چه قد تنهام ُ چه قد خسته ام

 و چقدر به حضور سبزت محتاجم 

و همیشه از خودم می پرسم این همه که من به تو فکر می کنم

تو هم به من فکر می کنی؟
.
.
.
ادامه در ادامه  مطلب



نوشت((قم حا))...همه به او خندیدند!!

گریست!!!!!.......

گفت به((غم ها))یم نخندید...

که هر جور نوشته شود!!!درد دارد...

از ته به سر بخوان

تا من آن روزها را بشناسی!!


...................................................................................


هرگز به گذشته برنگرد..........

اگر سیندرلا برای برداشتن کفشش بر می گشت....

/هیچ وقت پرنسس نمی شد/


...................................................................................................





....به خورشید ایمان دارم حتی اگر نتابد....

....به عشق ایمان دارم حتی اگر آن را حس

 نکنم....

به خدا ایمان دارم

حتی اگر سکوت کرده باشد

............................................................................................................................


حرفیــــ نیستـــــ.!

خودمـــ سکوتـــــ را معنیــ میکنمـــ

کاشــ میفهمیدیــــ

گاهیـــ همینــــ نگاهــ سرد

روی زمستانــ را همــ کمــ میکند!!!!

اشک زن [] را می ســوزاند ولــی‌ اشــک مرد ، کــــوه را آبــــــ

مـــی کـــــــند....


...................................................................................................


 می گــویند: دنیــــا بی وفــاســت؛

 

امـــا..... قدرش را بدانید!

 

مـن دنیــــای بـی وفــاتری هــــــــم داشتـــــه ام !!

 


............................................................................................................................




           می آیی . . . می روی . . . و فقط یک سلام . . .

     و گاهی یک خداحافظی . . . نه . .. این انصاف نیست .

                                                       من و یک دنیا عشق . . . تو و یک دنیا بی تفاوتی . .


............................................................................................................................



ماهیان از تــــلاطم دریا به خدا شکایت بردند وچون دریا آرام شد اسیر صیادان شدند ...

 تــلاطم زندگی حکمت خداست ..." از خدا  دلی آرام  بخواه نه دریایی آرام .




............................................................................................................................


تمامــ دل هــــــــــــا را می شکنمـ ـ ـ ـ!

گناهشــ  گردنــ کسیـ کهـ دلمـ را شکستــ ـ ـ ـ ـ


...................................................................................................



دلم به حــــال  پسرکـــــ سوختـــ 

که وقتی گفتم کفشهایم را خوبــــ سیـــــــاه کن ..

گفتـــــــ : خاطرت جمـــ مثل سرنوشـــتم....

 برایـــت سیـــــــاه می کنم


............................................................................................................................


هوا  گرفته  بود و آسمـــــــان می بارید

کودکی آهسته  گفتــــــــــــ .....!!!!!!

خدایا  گریه  نکن  درست  میشه ..!


...................................................................................



بهـ  روزها  دل مبند 

روز ها کهـ بهــ  فصلـــــ می رسند ، رنگــ عوضـــ می کنند

با شبــــ بمانـــــــ

شبـ گرچهـ  تاریکــ استــ ، ولیـــ همیشهـ یکـــ رنگــ استــ


...................................................................................



دست  بر دلــــم  مگذار .....

می سوزیــــــــــ ....!

داغــــــــــ خیلی چیز ها  بر دلـــــــــم مانده است ...



...................................................................................



امروز هم  با  بـــی تو  بودن  گذشتــــــ ...

خوش به حال  " یادمــــ " که  همیشه  با  توستــــــــــ



...................................................................................




بعد  سالها  دخترک  کبریت  فروش را  دیدم  ...

بزرگ و زیبا  شده  بود ...

به  او گفتم :کبریت هایت  کو ؟

می خواهم  این  سرزمین را  به آتش بکشم ...

خنده ی تلخی کرد و  گفت:

کبریت هایم  را  نخریدن ...

سال هاست  تن  می فروشم ....! میخری...؟!؟

............................................................................................................................



 کودک  فال فروشی را پرسیدند چه  میکنی؟

گفت :به  کسانی که امروز در حسرت دیروزند...

آرزوهای فردا را می فروشم ...!


............................................................................................................................


 آهسته  گفت: « خدا نگهدار...!»

در را  بست  و رفت...!

آدمها چه  راحت  مسعولیت خودشان را ...

گردن  « خدا » می  اندازند ...


...................................................................................


گاهی دلم می خواهد خرمایی بخورم و ...!

فاتحه ای بخوانم برای خودم...!

شادییش ارزانی آنهایی که  رفتم  را...

لحضه  شماری می کردند .


............................................................................................................................



...................................................................................

خیلی ها  مترسک را  دوست  ندارند ...!

چون  پرنده ها  را می ترساند ...

ولی من  خیلی دوستش دارم ...!

چون تنهایی را خوب درک می کند ...


...................................................................................


درد دارد ..!

کسی تنهایت  بگذارد که  به جرم با او بودن ...

 همه  تنهایت گذاشتن ...!



..............................................................



اجازه خدااااااا...؟

میشه ورقمو بدم...!

میدونم وقت امتحان تموم نشده ...!

ولی دیگه خسته شدم.

...................................................................................

عجب خیاط ماهریست دنیا ...!

دل هیچ کس را  برای ما  تنگ ندوخت ...!

...................................................................................


اجازه خدااااااا...؟

میشه ورقمو بدم...!

میدونم وقت امتحان تموم نشده ...!

ولی دیگه خسته شدم.

...................................................................................


سلامتی اونی که داشت  می رفت....!

بهش گفتم:نمیتونی فراموشم کنی...!

برگشت نگاهم کرد...!

گفتم:دیدی نمیتونی فراموشم کنی...؟

گفت:...... شماا...؟!؟


...................................................................................


هیچگاه فک نمی کردم اینقد گران قیمت باشم... 

 به هرکس رسیدم مرا فروخت .


...................................................................................




روزگار نبودنت را برایم دیکته می کند و ....

نمره ی من باز - ۰ - می شود ! 

من هیچ وقت نبودنت را یاد نمی گیرم ....


...................................................................................



گفتی تا انگشتای دستتو بشماری برگشتم  

کجایی که ببینی از مردم شهر انگشت گدایی می کنم ....؟!؟

...................................................................................................


خدایااااااااااااااااااااا

برای داشتنش با قسمت می جنگم ......

پس خط و نشان جهنمت را به رخم نکش .....

که جهنم تر از نبودنش را سراغ ندارم ......



...................................................................................................


مرد سیگار فروش گفت سیگار گران شده ترک نمی کنی ؟

    با خودم  گفتم  کاش بدانی چه قدر گران تمام شد تا سیگاری شدم... 



............................................................................................................................












موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۰۶/۲۵
★☆Soltan★☆

نظرات  (۴)

خسته نباشی

پاسخ:
فدات خوشمل شده بود خخخخ کپی برابر اصل
اوخییییییییییییییییییییییی جالف بید

پاسخ:
قفونت

من اگرتنها شدم یارم ز تنهایی با دیگری درامد

نمیدانستم ز خود گذشتن چقد سخت است

جز پشیمانی و تنهایی روزی دیگری بدستم نرسید

پاسخ:
مرسی فدات شم
سلام سلطان رادیوم را راه انداختم
پاسخ:
سلام
مبارک باشه داشم 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

تصویر ثابت