شرایط نظارت در طلایی چت :: وب سایت طـلایی

وب سایت طـلایی

عاشقانه ترین و سالم چت روم

وب سایت طـلایی

عاشقانه ترین و سالم چت روم

سلام ممنونم از حسن انتخابتون

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

آخرین نظرات
  • ۴ دی ۹۴، ۱۶:۱۵ - فندق
    عالی
نویسندگان
سه شنبه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۲، ۱۱:۲۰ ق.ظ

شرایط نظارت در طلایی چت

sheklak

برای دیدن شرایط ناظری به ادامه  مظلب بروید 

*مهم تربن شرط : داشتن  سرعت مناسب که  هنگ نباشه داخل روم 


1- حداقل درجه برای ناظری،داشتن درجه ی ارشد (فقط کاربر ارشد به بالا می تواند تقاضای ناظری کنند)

2-فعالیت چشمگیر درعمومی.(توانایی گرم کردن عمومی را داشته باشد منظورقدرت بیان بالاوتایپ سریع)

3- داشتن اخلاق خوب و مودب و داشتن سابقه خوب بدون درگیری در چت روم.

4 - حضور در چت روم حداقل 3 ساعت در روز 

5 - اگر 5 روز متوالی بدون اطلاع  در چت  روم  حضور نداشته باشد ستاره برداشته می شود.

6 - توانایی تبلیغ کردن چت روم در سایر چت روم ها

7 - مسلط بودن به اعصاب خود .(خلاصه جنبه داشته باشد و زود درگیر نشود با کاربران )

8 -به ناظرین و معاونین ارشد تر از خود احترام بگذارد. 

9 - در صورت وجود 2 ناظر ارشد تر از خودش در چتروم بدون  ستاره  وارد  شود (خلاصه در عمومی بیشتر از دو ناظر نباشد اگر بیشتر بود طبق ارشدیت ، ناظر تازه وارد از روم خارج شده و بدون ستاره وارد شود)

10 - از شوخی کردن با قدرت اخراجی که در اختیارش گذاشته می شود پرهیز کند.(به شوخی به کسی نگوید شوتت کنم بخندیم... در صورت مشاهده ی چنین رفتاری بدون تذکر ستاره گرفته می شود )

11 - ناظر به هیچ عنوان نباید به کاربران فخر بفروشد و احساس غرور کند.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۶/۲۶
★☆Soltan★☆

نظرات  (۱۵)

خیلی باحال به زبون خودمونی نوشتید

پاسخ:
ممنونم
منو ناظر میکنی؟پسمل خوبیما باور کن هرشب دندونامو مسواک میزنم حرف زشت نمزلم بعد یه پسر ماه وخوشملیمممممممممممممممم.
منو ناظل میکنی؟
پاسخ:
حالا  تا  درجه برسه به ارشد  بعدشم  تو عمومی فعال باشی یه کاری می کنیم 
خخخخخخخخخ. یعنی من که ناظر ارشدم هیچ وقت نمیتونم از روم برم بیرون . بقیه هم بهم احترام بزارن خخخخخخ. جالب بوداااااااااا. افرین سعی کنی فشار بیاری میتونی بیشتر بنویسی
پاسخ:
نه عزیزم تو تاج سری هرکاری دوس داری بکن .گلم در ضمن معاون شدی خخخخ
migam chera be nazar ghabli man javab nadadin??!!!
پاسخ:
از زیر دستم در رفت به علت  حجم زیاد پیام هاا خخخخ پاسخ دادم
سعید دفعه بعد دقت ن اسم من از دیتت رد نشه ایش خخخخخخخخ
پاسخ:
چمش عجیجممممم
داداش منا ناظر میکنی 
هم میشناسیم و هم سابقما دیدی 
پاسخ:
باشه . یه مدت ناظرت می کنم ببینم چه طوری 
salam.merci.
پاسخ:
خواهش میکنم عزیزم .......
از وقتی پا گذاشتم تو این روم دارم با سعید چونه میزنم برا درجه خخخخ
پاسخ:
خخخخخ
فقط میتونم بخندم خخخخخ
پاسخ:
کوفت جلبک ورهمنا
من موخوام ناظر شم
چت رومم که دیه نمیای 
کجا میری
پاسخ:
تو قبلا ناظر بودی .غیبتات زیاده فایده نداره
بااحترام
 من تازه به رومتون اومدم و در خواست ناظری دارم شرایط هم خواندم و موافقم.
لطفا رسیدگی کنید.مرسی
پاسخ:
سلام
چشم عزیز

سلام و درود بر شما...چرا طلایی چت هنگولیده...باز نمیکنه...404-404-404....چرا؟
خیلی خوشم اومد بابا ایول

پاسخ:
قربانت
خیلی توب بود بابا ایول به ولت
پاسخ:
ممنون
من مخلس همی شما هستم
پاسخ:
آقایی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

تصویر ثابت