مراسم ازدواج پسر ۹ ساله با عروس ۶۲ ساله :: وب سایت طـلایی

وب سایت طـلایی

عاشقانه ترین و سالم چت روم

وب سایت طـلایی

عاشقانه ترین و سالم چت روم

سلام ممنونم از حسن انتخابتون

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

آخرین نظرات
  • ۴ دی ۹۴، ۱۶:۱۵ - فندق
    عالی
نویسندگان
سه شنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۳، ۰۶:۰۷ ب.ظ

مراسم ازدواج پسر ۹ ساله با عروس ۶۲ ساله

مراسم ازدواج پسر ۹ ساله با عروس ۶۲ ساله


109242_594


پسر ۹ ساله برای
بار دوم با زن ۶۲ ساله ای در روستای «کلیدار» در آفریقای جنوبی ازدواج کرد.
  به نوشته ایران، در مراسم این ازدواج عجیب که باعث حیرت بسیاری شده است، «سائل» پسر ۹ ساله درحالی که لباس دامادی برتن داشت برای بار دوم همسر سالخورده اش را به طور رسمی به عقد خود درآورد.

داماد خردسال برگزاری این مراسم را رسمی تر کردن مراسم اولیه ازدواج توصیف کرده است. «هلن آلفرد» عروس ۶۲ ساله سال گذشته یک بار با داماد نوجوان ازدواج کرده بود که امسال این پیمان زناشویی را تجدید کرد. در آفریقای جنوبی رسوم و آیین های عجیب و غریب و متفاوتی وجود دارد و یکی از عجیب ترین آن ها ازدواج این زن سالخورده با پسر ۹ ساله است.
پدربزرگ «سائل» در خواب دیده که روح اجدادشان در عذاب هستند و نوه اش باید هر چه زودتر ازدواج کند تا آنها به آرامش برسند و چون «سائل» از قبل با فرزندان این زن آشنا بود و خود زن نیز او را دوست داشت پدر بزرگ پسربچه به زن پیشنهاد ازدواج با نوه اش را داده است. این زوج عجیب برای بار دوم در مقابل چشمان ۱۰۰ نفر مراسم پیوند دوباره زناشویی خود را برگزار کردند.
با وجود این سائل (داماد نوجوان) در این باره می گوید: هنوز امیدوار است با عروسی که همسن و سال خود باشد ازدواج دیگری را تجربه کند. وی می گوید: من به مادرم گفته بودم که واقعاً دلم می خواهد ازدواج کنم و از این که با هلن ازدواج کرده ام خوشحال هستم. طی این ازدواج هیچ عقدنامه رسمی امضا نشده و عروس و داماد هم خانه های جداگانه ای دارند. مادر سائل می گوید ما از انجام این ازدواج خوشحالیم چرا که ارواح اجدادمان در آرامش قرار گرفته اند.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۴/۳۱
★☆Soltan★☆

نظرات  (۱)

وا خدایااا چرا همچین میکنن پسر 9دختر62ووووووواااای

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

تصویر ثابت