برجسته ترین شخصیت جهان؟؟؟ :: وب سایت طـلایی

وب سایت طـلایی

عاشقانه ترین و سالم چت روم

وب سایت طـلایی

عاشقانه ترین و سالم چت روم

سلام ممنونم از حسن انتخابتون

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

آخرین نظرات
  • ۴ دی ۹۴، ۱۶:۱۵ - فندق
    عالی
نویسندگان
سه شنبه, ۲۴ دی ۱۳۹۲، ۱۰:۵۵ ق.ظ

برجسته ترین شخصیت جهان؟؟؟

شکلک
یعنی کی می تونه باشه ؟؟؟
.
.
.

برو ادامه مطلب ببین

طبق یک نظرسنجی جهانی، بیل گیتس، باراک اوباما و ولادیمیر پوتین در جایگاه اول تا سوم شخصیت‌های برجسته جهان قرار گرفتند.

بیل گیتس، بنیانگذار مایکروسافت و باراک اوباما، رئیس‌جمهوری آمریکا در جایگاه‌های اول و دوم این نظرسنجی قرار دارند و به نظر می‌رسد که مردم برای ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه، احترام بیشتری نسبت به پاپ فرانسیس، رهبر کاتولیک‌های جهان قائل هستند. پاپ در رده چهارم قرار دارد. علاوه بر اینها ملکه الیزابت دوم در جایگاه هفدهم و آنجلینا جولی، بازیگر مطرح هالیوود در رتبه نوزدهم قرار دارند.

این نظرسنجی توسط شرکت "یو گاو" از طریق تماس تلفنی یا ‌آنلاین از 13 میلیون و 895 هزار نفر در 13 کشور جهان از جمله روسیه صورت گرفت.

 برجسته‌ ترین شخصیت جهان

در همین حال روزنامه معتبر تایمز انگلیس، پوتین را شخصیت سال در عرصه بین‌المللی معرفی کرد. از اقدامات سال گذشته پوتین می‌توان به جلوگیری از حمله آمریکا به سوریه، پیشنهاد برای امحای تسلیحات شیمیایی این کشور و همچنین نزدیکتر شدن با اوکراین و تلاش برای عدم همکاری کی‌یف با اتحادیه اروپا، اشاره کرد.

 البته شایان ذکر است، اوکراین در حالی کمک مالی 15 میلیارد یورویی روسیه را به همکاری با اتحادیه اروپا ترجیح داد که این اتحادیه، کمک مالی کم و شرایطی رقت‌بار برای همکاری با اوکراین پیشنهاد داده بود که آن را به عضوی فرعی تبدیل می‌کرد.

این دومین بار ظرف مدتی کوتاه است که، مطبوعات غربی به ستایش پوتین برای نفوذش بر سیستم روابط بین‌الملل می‌پردازند.

در همین راستا از دیگر موفقیت‌های پوتین در سال 2013 می‌توان به تلاش برای توافق ایران و 1+5 در زمینه برنامه هسته‌ای ایران، موفقیت نشست گروه جی 20، المپیک زمستانی سوچی و در آخر اعطای پناهندگی به ادوارد اسنودن، مقاطعه‌کار سابق و افشاگر اطلاعات آژانس امنیت ملی آمریکا اشاره کرد.

ایسنا

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۲/۱۰/۲۴
★☆Soltan★☆

نظرات  (۴)

الان کاملا من میشناسمش خخخخخخ
باحال بود فکرکنم عکس منو گذاشتی 
پاسخ:
فدات  عزیزم .تو  برجسته ترینی برای من 
پ عکس من کو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
لابد تو دوربین گیر کرده خخخخخ 
۱۶ اسفند ۹۲ ، ۱۵:۲۰ علیرضا .هیچکس
سعید بدو بیا لینک کن ممنون
پاسخ:
بعشه
سلام سخید داداش لینکت کردم بدو
بدو تو هم منو لینک کن.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

تصویر ثابت