به سلامتی..... :: وب سایت طـلایی

وب سایت طـلایی

عاشقانه ترین و سالم چت روم

وب سایت طـلایی

عاشقانه ترین و سالم چت روم

سلام ممنونم از حسن انتخابتون

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

آخرین نظرات
  • ۴ دی ۹۴، ۱۶:۱۵ - فندق
    عالی
نویسندگان
يكشنبه, ۲۲ دی ۱۳۹۲، ۰۳:۲۳ ب.ظ

به سلامتی.....

به سلامتی بارون که معلوم نیست چند گیگ حافظه داره که اینهمه خاطره توش جا شده ! 22


به سلامتی اونایی که دوسمون داشتن ، دوسشون داشتیم
نه ما به اونا گفتیم نه اونا به ما



به سلامتی دلهایی که واسه هم پرپر می زنن ، اما سرنوشت پرهاشونو قیچی می کنه

به سلامتی عشقایی که تاریخ انقضا ندارن !

به سلامتی مادری که خمیده ترین ایستاده ی دنیاست

به سلامتی زماناییکه تو آرایشگاه مردونه فقط مو کوتاه میکردن ! تصویر: images/smilies/behnam/marmar _104_.gif

به سلامتی اونایی که تا میان دخالت کنن همه بهشون میگن تو یکی دیگه خفه شو !

به سلامتی کسانی که خودشون تو بغل یکی دیگه هستند ولی یادشون همیشه با ماست …22

به سلامتی تو …
که به صلاحته ازم دور باشی !


به سلامتی کسی که به نبودنش عادت کردم ولی همیشه دلم بودنشو میخواد …

به سلامتی کسی که کمرمو شکست ولی من هنوز دولا دولا دوسش دارم …

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۲/۱۰/۲۲
Shamim

نظرات  (۵)

۲۲ دی ۹۲ ، ۱۵:۲۵ ★☆Soltan★☆
سلام عزیزم خیلی خوش اومدی گلم
پاسخ:
ممنوووووووون سعید :)
سلام عزیزم کجایی دلم واست تنگ شده کی میای 
پاسخ:
عه .........خوبی سوینا؟؟؟؟
میام عزیزم امتحان دارم یکم سرم شلوغه تموم بشه حتما میام منم دلم واست یذره شده قلب 

سلام شمیم جان...جمله هات خوب بودن
پاسخ:
سلامممممم سحرمممم خوفی؟؟؟؟؟؟ الهی فدات بشم من .ممنون عزیزدلم 
۱۵ بهمن ۹۲ ، ۱۶:۵۲ NAZANIN21سانازی

شمیمممممممممممممم

پاسخ:
جانممممممم 
:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

تصویر ثابت