آموزش مسائل زناشویی :: وب سایت طـلایی

وب سایت طـلایی

عاشقانه ترین و سالم چت روم

وب سایت طـلایی

عاشقانه ترین و سالم چت روم

سلام ممنونم از حسن انتخابتون

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

آخرین نظرات
  • ۴ دی ۹۴، ۱۶:۱۵ - فندق
    عالی
نویسندگان
جمعه, ۵ مهر ۱۳۹۲، ۱۱:۵۹ ق.ظ

آموزش مسائل زناشویی

آموزش مسائل جنسی زن شوهر در زندگی زناشویی
(به همراه  تصویر و فیلم )

ممنوع

ورود افراد زیر 20 سال  ممنوع


سلام علیکم
خوب هستین ؟
خانواده خوب هستن ؟
بعله ؟
چشم چه عجله ایه آموزشم میدم براتون
خب نزن عهه چرا فحش می دی میگم آموزششو دیگه
بعله میدونم با چه شوق ذوقی پریدی تو این پست
بعله خبر دارم 
خب بریم سراغ اموزش



.

.

.

.

.
شکلکخب که آموزش مسائل جنسی می خای ؟؟؟ آرهشکلک

باشه می دم برات
شکلک


خجالت  نمی کشی  از من  همچین  درخاست  بی شرمانه ای می کنی
اموزش می خای اره  ؟؟ عکس می خای اره ؟؟؟


شکلک
عاااااااااااااااااااای نفس کش
 


پروووووووووووو عکس می خای هاااااااا ؟




خب بسته یا بازم  آموزش می خای ؟
.
.
.

الان حتما تو دلت  فحشم میدی
.
.
.
فقط می خاستم ببینم  امار بازدید این پست چه قد میشه شکلک
.
.
.
ببخشید سر کارتون گذاشتم شکلک
دیگه تکرار نمیشهشکلک
.
.
.
شکلک حالا اگه می خای فحشم بدی تو نظر همینجا بده قول میدم تاییدش کنمشکلک


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۰۷/۰۵
★☆Soltan★☆

نظرات  (۱۴)

ای توروحت سعید بااین پستت:D:P


پاسخ:
اوم
***********************************
پاسخ:
به علت استفاده از الفاظ زشت  این پیام قابلیت پخش عمومی ندارد
خیلی سوختی ها
۰۸ مهر ۹۲ ، ۲۱:۵۹ علیرضا خان ناظر روم خخخ
خاک تو مخت تو نمیدونی من فضولم
پاسخ:
چرا  می دونم دقیقا واسه همین  که  فزولی گذاشتم
بی مز
پاسخ:
بی مز نه اولا بی مزه  شکلک ثانیا دوس دالم شکلک
تو روحت سلطونی تازه بلبلامو خوابوندمشونا تا این پست رو دیدن پریدن بالا  خخخخخخخخخخخخ
پاسخ:
خب دوباره بخوابونشون شکلک
عجب پست باحالی بود هههههههه
پاسخ:
فیدات
واااای داداشی خیلی باحال بودش
پاسخ:
فدای تو عزیزم 
saeed  chera baghiiyaro konkav mikoni ba in postet bichareha deleshon ab shod

پاسخ:
دوس دالم خخخخ
ههههههههه فوضول سنج بود؟جالب بود
پاسخ:
آری خخخ
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
*** تو روحت
پاسخ:
وای وای وای چه  بی ادب.سوختی بزا کپسول اتیش خاموش کن بیارم
خخخ ایول با  حال  بود .. من  اومدم  فقط نصیحتتون  کنم  والا خودم این  کاره نیستم خخخخ
پاسخ:
قربونت
خجالت یه چیزی هست کشیدنی یه فکری بکن 
هرچی منحرفه ریختن تو پستت البته من نبودماااااااااا
پاسخ:
اره می دونم  تو  راست  راستی

خیلی با حال بود کلی خندیدم

پاسخ:
فدات
اصلانشم با حال نبود
بعدشم خودتو مسخره کن من دوست دارم بگم بی مز

پاسخ:
ای جونم  خخخخخ باشه هر شما تو بگی 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

تصویر ثابت