صدف ایمان..... :: وب سایت طـلایی

وب سایت طـلایی

عاشقانه ترین و سالم چت روم

وب سایت طـلایی

عاشقانه ترین و سالم چت روم

سلام ممنونم از حسن انتخابتون

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

آخرین نظرات
  • ۴ دی ۹۴، ۱۶:۱۵ - فندق
    عالی
نویسندگان
شنبه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۲، ۰۷:۵۵ ب.ظ

صدف ایمان.....

siMsx5.jpg


شمایی که میای میگی:  وقتی حجاب میکنم زشت میشم! یا حجابمو برای زیباشدن برداشتم!

یا حجابو دوس دارم ولی از دید مردم زیبا نیستم!

باید بگـــم:

.

.

.


نه از دست من نه از دست هیچ کس دیگه کاری بر نمیاد!

تـــــا وقتــی ملاکـــ زیبـــایی برات؛ آنجلینا جولی باشه،همینیه که هست!

یه بار هم که شده، ملاک ها رو عوض کنیــــم:

آره عزیز ... ذهنت خوب جایی رفت:

امان از دل زینب



بله عزیز من!!! من و شما الگومون حضرت زینبه، مادر پهلو شکستمون زهراست...

نه این ژیگول میگولای هیچی ندار



http://hadinet.ir/i/attachments/1/1358712360574184_large.jpg



خواهـــــرم تمام زیبایی ها تو سادگیست! با حجاب، زیباتــــر بودن رو تجــــربه کن...

 در زمانی که شأن و ارزش جز به لباس و ماشین نیست،

 تـــو چادری بمون و ثابت کن ارزش واقعی زن بالاتر از لباس و ماشینه!

اگه ارزش لباس و ماشین باشه و افکار و رویاهای دخترای این دوره زمونه:

اگه یه گوسفند رو سوار یه پورشه کنن، خود به خود خوش تیپ، خوش استایل، مرد زندگی،

شاهزاده رویاها و فرد ایده آل 95% اینجور دخترا میشه...!!!!!

همونطور که گفتم فقط حواسمون به ملاکهایی که الگو قرار میدیم باشه...

ملاک مادر غریب کربلا...  یا فلان بازیگر جلف و...

به قول اردلان تو مادرانه: زنی که پی ددر دودور باشه مادر نمیشه




sikmCH.jpg



 خشت اول چون نهد معمار کج ... تا ثریا می رود دیوار کج


از ابتدا بیاموزیم... وقتی که ذهن گنجایشش را دارد نه اینکه فردا به زور تحمیل کنیم



c97a6c4096ccf14bcf49a046f272c758-425



خلاصه حاجی جون بد جوری دلم گرفته!!!


گفتند یار سفـــــــــر رفته باز می‌رسد

بیش از هزار سال گذشت و خبر نشد

گفتند مســـــــتجاب شود گر دعا کنید

ما را چرا دعای فــــرج کارگر نشد؟



منبع:komeil64.blogfa.com

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۰۶/۳۰

نظرات  (۲)

عالی بود کیف کردم
مرسی سعید
پاسخ:
فدات عزیزم
یه چیزی فراتر از عالی بود من اینو تازه دیدم ولی یه اشکالی داشت اینم این بود که درسته اگوی ما ائمه هستن ولی درسترش این بود که بگی حضرت  فاطمه داش سعید
پاسخ:
کجاش عزیزم ؟ من که متوجه نشدم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

تصویر ثابت