سلام :: وب سایت طـلایی

وب سایت طـلایی

عاشقانه ترین و سالم چت روم

وب سایت طـلایی

عاشقانه ترین و سالم چت روم

سلام ممنونم از حسن انتخابتون

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

آخرین نظرات
  • ۴ دی ۹۴، ۱۶:۱۵ - فندق
    عالی
نویسندگان
پنجشنبه, ۲۸ شهریور ۱۳۹۲، ۰۴:۱۲ ب.ظ

سلام

سلام من اومدم خوش اومدم 167719_fiesta.gif

خوبید؟ ... خوشید؟....

من نویسنده جدید این وبسایت هستم، امیدورام در کنارهم اوقات خوبی داشته باشیم

چه خبرا دوستان ؟... حالتون خوبه ؟... دماغتون چاقه ؟

اومدم اینجا سعید روکچل کنم یکم دلمون وا شه بخندیم .... نه !!!؟؟http://www.freesmile.ir/smiles/73542_eynak.gif

به قول سعید ای جونم ....

بقیشم من میگم : ای جونم عمرم نفسم سعیدم تویی کچلم هههههههه

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۰۶/۲۸
Shamim

نظرات  (۵)

خووش ویومدی خخخخ
پاسخ:
میسی خخخخ
هـــــــــــــــــــــــــــی روزگار

پاسخ:
 ای جونم 
ای جونم نداره ازت ناراحتم شدید خودتم میدونی چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

پاسخ:
الهی گور به گور بشم که تو رو  ناراحت کردم 

بی ادب نشوها منم بلدما بگم

ولی..............................................

پاسخ:
ببخشید
میخوام کچلت کنم بی مو شی
پاسخ:
خخخخخخخخخخ من کچل بشم تومیمونی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

تصویر ثابت